Sunday, October 30, 2011

meroyan

sumpah aku tengah meroyan skarang!sume gara-gara asignment KTO yang haru tu...hidup aku jadi huru-hara.makan tak kenyang,mandi tak basah,tidur tak lena (yang ni aku tipu je).kenape lah aku kena buat sume mende ni??benci btol la buat mende yang aku sendiri tak paham...seksa jiwa ngan raga taw x?(hope Dr ........ bace).kenape lah aku amek kimia?kenapa tak amek pendidikan khas untuk kanak2 je kn dlu...senang,jd chegu tadika je (amboi,ko ingat senang nak jd chegu tadika?)


ok,stop merepek!(makan kerepek lagi bagus).sebenarnyer kimia tuh senang je,kacang sangat!(makan kacang cap ibu jari tu pon tak senang macam buat kimia).tp sebab aku ni yang malas blaja,dats y mende tuh jd susah...so,lepas ni rebus semua buku kimia then buat minum,mandi n kalo nak buat masak pon bleh(org tua2 cakap kalo nak berkat buat la gitu).tp seyes,assignment kali buat aku btol2 rase macam nak lari jauh2 pegi Nepal ke,naek Everest ke so that lecturer tak jumpe aku then aku tak payah buat asignment bagai and tak payah pening2 nak pikir psal prensentation bagai..

tp sume tuh mimpi je...takyah nak berangan sangat!kalo lari pon tak de duit,so useless je lari jauh2,lagi menyusahkan hidup je nanti.so,the best decision yang aku da buat adalah siapkan asignment ni by hook by crook(kalo Dr ....... dengar sure die bangga sebab jd lecturer).mak aku da pesan;kalo buat satu2 keje tuh,siapkan sampai abeh sebab takde orang laen nak tolong siapkan keje ko tuh;)okeh,jangan putus asa,struggle till the last ink!(ink printer la)


ni member aku kasi time matrix dulu  <3

okeh2,jom dengar lagu ni dulu,bagi hilang stress nak buat keje;)

 

baeklah,selamat menyambung buat assignment!
hati2 di jalan raya,ingatlah org yg tersayang!;)