Monday, October 8, 2012

my super dupest cute nephew=) (part 1)

Assalamualaikum=)

Minggu lepas merupakan minggu yang aku paling suka.Banyak sangat benda yang menggembirakan berlaku minggu lepas(kenapa ayat skema sangat ni??).Antaranya perkara yang paling aku suka adalah bergelar seorang 'aunty'.yes!aunty u'olls,ngehngeh..=p.
On 3rd of October (tiba-tiba pulak nak speaking london kan..),anak saudara aku yang super dupest cute,hensem dan comel (macam aunty dia jugak,ahaks!=p) telah dilahirkan=) Memandangkan ini adalah cucu pertama mak dan ayah aku,jadi semua orang macam excited terlebih,termasuklah aku,hehe....

ini dia baby Hafiz......
Muhammad Hafiz Bin Mohd Hamzah:)


               cuak actually sebab badan baby ni lembik giler!;)




                                belajar mandikan baby.
           i'm so lucky because he's a good boy,tak nangis!=p


baby pakai bedak putih melepak nampak comel je.. 
tapi kalau kita???=p

psssssssttt:can't wait to see u baby!cepat2 besar!=p

ok,bai.