Thursday, March 20, 2014

Edisi Khas:)

 
 
Assalamualaikum:)
 
 
pe habaq??hihihi..
 
rasa-rasanya dah berabad jugaklah aku tak jenguk blog ni.maklum lah,duk bertapa dalam gua,mana bleh on internet,nanti jampi tak menjadi,kehkeh..=p
 
20/3/2014
 
untuk budak-budak yang baru habis SPM,mungkin tarikh hari ni memang duk dalam kepala jela kan..mana taknya,dalam nak tunggu tarikh hari ni sampai..macam-macam benda duk berlari-lari dalam kepala otak tu kan.yela..result SPM nak keluar kot..sape x cuak kan,hehe
 
aku dulu pun macam tu jugak,tapi sebab sekolah aku jauh dekat hujung benua tu ha,sehari sebelum result nak keluar dah kena gerak pegi Johor Bahru,naik train tau..dulu takde lesen kereta lagi..tapi kalo ade pon rase tak nak aku drive sampai Johor tu,jauh bebenor!=p
 
result SPM aku tak gempak pon macam orang lain,dapat 10 A1..aku dapat 7A je.Tapi apepon aku tetap bersyukur...ada hikmahnya.
 
jadi,kepada adik-adik yang baru je lepas amek result SPM korang tu...kalau result korang kebaboom,ucaplah Alhamdulillah..:)
 
tapi pada yang result yang tak berapa nak kebaboom tu tak yah la sedih-sedih...this is not the end!
perjalanan jauh lagi..keep on.
 
Ade sebab kenapa kita dapat macam tu.Mungkin Allah nak uji kita je...nak tengok sejauh mana kita mampu bertahan.
 
yang paling penting,always remember this:
 
Bila mana kita dapat sesuatu ujian dari Allah..itu tandanya Allah masih sayangkan kita:)
 
Adios!