Sunday, May 8, 2011

everyday is mothers day!:)

Ibu,ibu....engkaulah ratu...hatiku...
bila ku derita,engkau hiburkan selalu...
ibu,ibu....engkaulah RATU hatiku.....
>TERIMA KASIH mak kerana telah memberi saya peluang untuk melihat dunia dengan melahirkan saya
>TERIMA KASIH  mak kerana telah menyusukan saya hingga saya membesar dengan sempurna
>TERIMA KASIH  mak kerana telah bersabar dengan keletah saya semasa kecil
>TERIMA KASIH  mak kerana telah memberikan saya didikan yang sempurna hingga menjadi seorang yang bergelar manusia

>TERIMA KASIH  mak kerana telah mengajar saya erti sebuah kehidupan agar tidak alpa dengan godaan dunia
>TERIMA KASIH  mak kerana telah memberi saya peluang untuk belajar membuat keputusan sendiri
>TERIMA KASIH  mak kerana telah menjadi seorang ibu yang terbaik untuk kami semua:)
SELAMAT HARI IBU mak!:):):)
Let us take a moment of da time just 2 pay tribute or show appreciation to da person called MOM though some may not say it openly 2 their mother.There’s no substitute 4 her.Cherish her every single moment.Though at times she may not be da best of friend’s,may not agree 2 our thoughts,she is still ur MOTHER!She will be there 4 u..2 listen 2 ur woes,ur braggings,ur frustrations and any other else.Ask urself....have u put aside enough time 4 her,2 listen 2 her “blues” of working in da kitchen,her tiredness???Be tactful,loving and still show her due respect though u may have a different view from hers.Once gone,only fond memories of da past and also regrets will be left.thanx mum!:)