Monday, June 27, 2011

how he met my mother!:p (2nd part)

Hello dan assalamualaikum:)
arini mood tengah baek sebab smalam pegi test computer LULUS!hehe....i got 48 out of 50..mak ckp asal tak cukopkn terus 50,hehe....ala mak,da itu je yang termampu,nak wat cam mane..:)whateverlah!asalkan dah lulus!hehe...:D
okeh,okeh....straight to the point,sebenarnyer arini nak continue balek citer "how he met my mother" smalam:)*muka da start blushing,giler!:p
sampai mane ek smalam?owh,kitorang pegi jalan-jalan kat Rantau Panjang,hehe....owh,sebenarnyer xde pape pon yang jadi kat sane,melainkan aktiviti memborong oleh mak aku:)btol ke ni.........haha*blushing!:p seyes mak borong kain batik macam orang nk bukak kedai!haha...nk wat pe ntah kain batik banyak-banyak tuh,anak die yang comel ni ha bukan pakai pon kain batik....tu dia!kantoi da...macam mane la anak dara tak pakai kain batik ni,huhu....xpe2,t nk pegi jumpe mak MERTUA a.k.a mak MER baru la pakai,ayu sket,hehe..:p
"how he met my mother",sure korang duk tanye2kan nape aku letak entry camni kn?hehe....tak tanye?tipu2....smalam de orang tanye aku...." 'he' tuh sape awak?"haha....kalo awak nk tw,'he' tuh awak lah!hehe..:p*blushing lg*_*
okeh,tak nak la citer pasal tuh lagi,malu,haha..:p
seharian kitorang duk shoping je kt negeri Cik Siti Wan Kembang tuh,sampai tak cukop tangan nak bawak barang,hehe...n'way thanx to 'he' sebab tolong aku ngan mak angkat barang,kalo tak sure da tercabut da tangan aku yang sebesar ranting kayu ni,haha
abeh shoping kt Rantau Panjang kitorang terus balek hotel.lepas mandi n solat sume kitorang keluar blek pegi Wakaf Che Yeh:)seriously penat giler b'jalan sehari suntuk,macam nk tercabut kaki,hehe..kat sane mak aku duk memborong gak,pkul brape ntah bru blek hotel then tros tidur,huhu...
okeh,slamat malam sebab esoknyer kitorang nak gerak pegi terengganu pulak:)
yo!yo!ganu kito..:p
*muke terencat lepas penat shoping:p
BERSAMBUNG.....