Friday, June 1, 2012

kuaile tiantang;)

Assalamualaikum......nihao ma?

wo hen hao,wo xiwang ni ye hen hao!hikhik...(gelak macam nak mintak penampar kan?)

sebenarnyer aku bukan la meroyan ke ape ke tiba2 nak speaking mandarin gitu,tetapi disebabkan rasa excited,sedih,terharu,teruja,gembira dan sewaktu dengannya sebab hari ni tamatlah kelas mandarin aku untuk sem ni dan juga hari terakhir untuk belajar mandarin dekat UPM ni.

syukur Alhamdulillah akhirnya aku berjaya menghabiskan kelas mandarin ni sampai lah Level 3 :) tadi mase last kelas,laoshi kitorang ada ajar satu lagu.lagu budak-budak dan comel katanya,hehe...lagu ni tajuk dia HAPPY HEAVEN.kalau dalam mandarin dipanggil "kuaile tiantang".ha,kat bawah ni ada video die,tengok la,comel..hehe


ha,yang ni pulak laoshi aku yang baik,comel,tak kedekut markah...semua yang baik,dialah!hehe



urm,tadi masa kelas tibe-tibe je sedih sebab lepas ni tak belajar mandarin da,huhu...mane tak nyer,kalo tak dari pagi sampai malam duk mengadap mandarin je.ok,tipu je!:p
maybe sebab kelas ni best kot,sebab tuh rase sedih je nak abis da,hehe...tak aci kan?cuba kalau kelas kinetik ke,prinsip teknologi kimia ke..sure da melompat kegirangan sebab dah abeh,haha

ok la,taknak bebel lagi.satu je cakap kelas mandarin adalah kelas paling best dalam sejarah hidup aku kat UPM ni,hehe..

papepon.......


"WO AI NI!"(ni la yang aku paling pandai sebut lepas berjaya habiskan kelas mandarin sampai Level 3,hikhik=p)

ok,zaijian!:D