Monday, November 12, 2012

wedding=)

Assalamualaikum=)

11.11.12.
ya,ini tarikh semalam.
tapi sekarang ni aku bukan nak bercerita pasal tarikh,pasal tahun ke ape ke..
tapi aku nak bercerita pasal majlis perkahwinan salah seorang course-mate aku.(skemanya ayat macam nak jawab SPM=p)
ayen nama dia.
semalam aku dengan geng-geng seangkatan ,gerak pegi Kota Damansara,rumah ayen.
gerak pukul 12 tapi pukul 2 petang baru sampai gara-gara tersekat dalam jammed dekat area Sungai Buloh.memang masak la kan,naik lenguh kaki aku ni ha duk asyik tekan clutch.
tapi Alhamdulillah,dengan berkat kesungguhan kitorang nak makan nasi minyak punya pasal,akhirnya kitorang pon sampai=)

                   muka lapar dan tersekat dalam jammed@_*

                           happy sebab dah kenyang.

                               some of my course-mate=)

masa ni kitorang still behave lagi....so bajet2 ayu semua orang,hikhik=p

 nak jugak duk berhimpit dengan pengantin kat atas pelamin tu,haha=p

                                 behave...behave...=p

                       sikit-sikit dah terserlah kegilaan kitorang...

        tu dia!!jakun la pulak kan nampak benda-benda comel tu..haha



                               cuba tengok muka Ana,hikhik..=p

                                 who's next?hikhik....=p

 ok,jom balik.lagi lama,lagi pening photographer tu nak tolong amek gambar kitorang,hehe
pssssssttt:thanx to en.photographer,penat dia duk layan kitorang yang gila ni,haha

baiklah,
kepada kedua mempelai,
saya mengucapkan 

Barakallahu lakuma wa baraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fi khaiir

Semoga diberkati oleh Allah bagi kamu berdua dan diberkati atas kamu berdua dan menghimpunkan kamu berdua dalam kebajikan.

CINTA SAMPAI SYURGA!=)


sebelum balik,kitorang sempat singgah ke Kenanga Wholesale City dan IKEA untuk isi perut yang dah lapar balik!(memang dasar kuat makan betul,huhu)

                                     meatball.

                         chicken wings.

 sebelum makan kena amek gambar dulu,haha

serius,muka tak larat.

ok,sekian saja laporan saya untuk hari ini.
thanx!=D