Saturday, May 12, 2012

surat untuk mak yang awesome:)

kepada mak tersayang,

assalamualaikum mak;)mak apa khabar?anak mak yang manja dan ngade2 ni sihat-sihat je kat sini..dan lagi satu,anak mak yang sorang ni dah makin gemuk sebab kat sini asyik makan tido,makan tido je mak,hehe...mak,sebelum anak mak yang manje ni start membebel,ateh nak ucapkan selamat hari ibu!terima kasih mak sebab jadi ibu yang paling 'owsem' selama ni dan semoga ke'owsem' an mak akan terus membahagiakan kami adik-beradik.

terima kasih mak sebab selama ni jadi kawan yang paling 'owsem' yang ateh ada;) mak lah kawan yang tetap ada masa susah dan senang.mak lah kawan yang ada masa menangis dan ketawa.

terima kasih mak sebab jadi babysitter yang terbaik.teringat dulu kena kejar dengan mak keliling rumah dengan senduk sebab main air sampai dapur banjir,tumpahkan kapur kasut bawah katil,hanguskan kuali yang mak baru beli masa baru 1st time nak blajar masak...so sweet:)

terima kasih mak sebab jadi kaunselor yang terbaik bila anak mak ni rasa frust bila tak dapat buat something yang terbaik.

terima kasih mak sebab jadi penasihat kewangan yang terbaik bila anak mak ni tak tahu buat belanjawan dia sendiri.

terima kasih mak sebab jadi cikgu yang baik bila anak mak ni tiba-tiba je tak tau mengira,membaca...mak lah cikgu yang terbaik,mengajar tanpa ada rasa penat.

terima kasih mak sebab jadi chef yang terbaik sebab masakkan kitorang adik-beradik lauk yang best2.especially masa hari raya..rendang mak adalah yang terbaik di dunia!:) terima kasih jugak sebab 14 tahun dulu mak penah masakkan nasi goreng walaupun dah pukul 3 pagi sebab anak mak ni ketuk pintu bilik mak sebab lapar;)

terima kasih mak sebab jadi kaunselor yang terbaik bila anak mak ni menangis bagai nak rak bila putus cinta (ye ke?=p)

terima kasih mak sebab jadi doktor yang terbaik bila anak mak ni demam.terasa lagi tangan mak kat ubun-ubun ni bila mak jaram dengan air asam jawa nak hilangkan panas badan.

terima kasih mak sebab jadi komander yang hebat kat rumah;) walaupun kadang-kadang anak mak ni tak dengar cakap,tapi mak cool je.

terima kasih mak untuk segala-galanya:) sebenarnya banyak lagi pengorbanan yang mak dah buat untuk anak mak ni,terlalu banyak sampai tak mampu nak tulis,hehe...mak lah mak yang paling awesome kat dunia ni:)terima kasih mak!
SELAMAT HARI IBU,mak!:)
sayang mak!mmmuuaaahhh2!

 YANG BENAR,

anak mak yang manja.

p/s:mak nak hadiah apa tahun ni?menantu ke?hikhik..=p


                                    I love you mum!:)