Monday, December 31, 2012

azam tahun baru=)



Assalamualaikum =)
Pejam celik,pejam celik kita dah nak sampai ke penghujung tahun dah pun.
Tinggal beberapa jam je lagi kita nak say bye-bye 2012,hai-hai 2013.
Ini juga bermakna dah bertambah satu lagi nombor untuk kiraan umur aku dan korang-korang semua,eheh!omaaagaaaddd...tahun depan dah 23,lepas tu 24,lepas tu 25,lepas tu 26 dan korang kira lah sendiri,hehe..dah tua rupanya aku ni.
Tapi aku rasa muka aku still macam sweet 15 lagi.
Betul tak?ahahahahahahahaha...
kalau korang terasa mual-mual nak termuntah bila baca statement ni sila pergi muntah jauh-jauh,jangan muntah kat sini.ihiks!
Sebenarnya hari ini aku nak bercerita tetang azam tahun baru.Aku sure korang-korang semua pun mesti ada azam tahun baru kan?kan?nak jadi anak yang baik lah,nak beli kereta baru lah...nak kahwinlah!muahahahahaha...=p.
Same goes to me,azam tahun baru aku untuk tahun ni (rasa azam tahun lepas pun belum nak tercapai,hahahahahaha) adalah untuk menjadi lebih baik dari sebelum-sebelum ni.
Contohnya jadi anak mak yang baik.Yela,korang-korang ingat senang ke jadi anak perempuan sorang lepas tu ada mak sampai 3??
senang ke?omaagaaddd!!mak kau ada 3??
rilex..rilex..memang mak aku ada 3 pun tapi bukan sebab ayah aku kahwin tiga ke apa.
No..no....ayah aku adalah contoh lelaki yang paling setia ok,hehe...
and one day i’ll makesure that i’ll marry a man like him.Daebak!=p
(azam tahun baru juga ni,hehe).
Ahah!3 orang mak yang aku maksudkan tu adalah mak kandung,mak susuan dan juga mak angkat.
Kelas kan?hahahaha...
Aku bukan nak cakap aku tak baik sebelum ni,aku baik apa..kahkah.
Cuma nak jadi lebih baik,hehehehe...tak salah kan kalau kita nak betulkan dan tambah apa yang kurang.
Biasalah,manusia..mana pernah lari dari buat silap.
Eh??kenapa ayat aku ni macam ada buat salah besar ni???kenapa kenapa?
(monolog dengan diri sendiri). 
Ok,tak kisah lah apa pun yang korang azamkan untuk tahun baru ni..aku doakan yang terbaik untuk korang semua =) .
Tapi ingat!azam yang baik-baik je taw,kehkeh..=p.

Psssssttt:acara jalan-jalan tahunan ‘koreakudatang’ pun dikira azam tahun baru juga kan?ihiks!=p