Sunday, May 26, 2013

Malam Pesona Bintang:)


Assalamualaikum=)
Pagi yang ceria.Pagi yang indah..macam cik indah.Eh?macam nak kena pelempang je pagi-pagi ni kan.Pejam celik,pejam celik,pejam tak celik-celik....tinggal beberapa hari je lagi bakal mengakhiri zaman bujang.
Eh!salah..zaman menjadi seorang pelajar degree,hehe.Sedih,gembira,sebak,terhatu.Terhatu pun boleh..TERHARULAH!(typo la pagi-pagi ni lepas tu malas nak backspace tapi rajin nak tulis panjang-panjang-_-)

Dalam sedih-sedih,gembira-gembira nak grad ni,merana jugaklah nak sampai ke hari terakhir tu,haha.Kalau luaran tu korang boleh nampak la keayuan kalah ayu raudhah tu..sebenarnya dalaman dia,tak mampu aku nak describe.Ibarat tepung campur butter,campur pewarna,campur gula,campur chocolate chips sket lepas tu masuk dalam mixer.Boleh bayangkan tak macam mana rupa dia?Huru –hara!

Ha,sebenarnya aku bukan nak cerita pasal hidup aku yang huru-hara ni..tapi hidup aku yang penuh bahagia.
Ececeh..penuh bahagia katanya.Bahagialah sebab dapat makan.Selain benda-benda lain yang boleh membahagiakan aku,makanan juga menjadi salah satu alat pembahagia untuk aku.Macam ada yang tak kena je dengan ayat ni,tapi lantaklah,ada aku kesah??=p

17 mei yang lepas,aku join dinner kolej.Ala kolej 15 yang famous amos tu..kalau korang tak tau,lempang sket muka tu.Sebenarnya aku jarang join aktiviti kolej ni,busy mengalahkan Datuk Bandar la katakan..tapi bab dinner,makan-makan ni aku rajin la join,hehe.Tema malam tu adalah ‘BlackRose’.Tapi malam tu aku tak ikut tema pon,buat tema sendiri..’Blue-Black Rose’.Best la jugak,makanan sedap,persembahan best..siap ada Tarian Gelek-Gelek lagi.Ha,rugi tak tengok..kahkah=p

ini baju ittew:)



pegi mana-mana,mesti ada sindrom posing depan cermin=p



dah yang ni kenapa...

terharu angat!=p

cermin mata 'Ibu Mertuaku'

alahai..dapat bunga =')



kenang-kenangan untuk Final year Student:)
 
  

 


Till then,semoga jumpa lagi!
i'm gonna miss all this,student's life=')